Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 10 decembrie 2011

Just move on!

                   
      Odata te-am iubit,
      Odata mi-as fi dat si viata pentru tine,
      Odata m-ai facut sa simt ce-i dragostea,
      Odata ai fost totul pentru mine.

       Insa acele clipe au trecut,
       Cum trec minutele si orele,
       Cum viata merge mai departe,
       Cum o inima invata sa uite.

       Acum imi continui viata fara tine,
       Acum invat din nou sa traiesc,
       Acum visez la o noua iubire,
       Acum sunt pregatita pentru o noua dragoste.

       In pasi de dans vine spre mine,
       In lumea lui ma lasa sa patrund,
       In inima lui ma primeste,
       In bratele lui ma inlantuie.

       Inima-mi bate din ce in ce mai repede,
       Inima-mi spune sa-l iubesc,
       Inima-mi permite din nou sa iubesc,
       Inima-mi pulseza din nou de viata.

       In viata am invatat sa iubesc,
       In viata am invatat sa sufar,
       In viata am invatat sa uit,
       In viata am invatat ca doar prezentul conteaza,nu trecutul!         


2 comentarii: