Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 5 decembrie 2011

It hurts so much

     Fără el mă simt goală.Pustie.Fără el nu sunt nimic.Îmi şterg lacrimile cu maneca bluzei si iau poza de pe noptiera.Cu noi doi.Eram atat de fericiţi!Am scos-o din rama si am rupt-o nervoasă.Nu mai vreau nimic de la el!Nici-o amintire!Chiar daca durerea din sufletul meu nu va murii niciodata.M-am ridicat din pat si am scotocit prin sifonier dupa rochia daruita de el.M-am dus in baie cu rochia,dupa foarfeca si am inceput s-o sfasii.S-o distrug bucatica cu bucatica.Imaginandu-mi ca e el!Lacrimile-mi cadeau incontinu.Fara oprire.Am cazut in genunchi,lasand foarfeca si ce mai ramse din rochie,sa-mi alunece printre degete.Lacrimile nu se opresc,iar eu simteam ca inima mi se rupe incontinu.Lasandu-mi o rana adanca.Nu mai pot!E atat de greu!Zi de zi incerc sa gasesc un motiv destul de bun pentru care sa traiesc.Sa-l uit,sau macar sa ma resemnez.Dar in zadar.

2 comentarii:

  1. aww, cât de frumos sună proza asta !!! te-ai descurcat excelent şi... wow. :x tu te pricepi din ce în ce mai bine.

    RăspundețiȘtergere