Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 4 decembrie 2011

Ganduri...

      Asteptand...Si iar asteptand.Asteptand intruna.Ce?Poate ca cineva sa coboare din cer si sa-mi spuna ca ma astepta o aventura de neuitat...Ca am un destin,care ma astepta...Ca sunt mult mai speciala decat cred eu sau ceilalti din jurul meu...Ca in curand am sa-mi intalnesc iubirea adevarata...Orice care sa ma scoata din lumea asta!Plina de durere...lacrimi...ura...batjocora...iluzii destramate...minciuni...Sa merg intr-un loc mai bun.Undeva unde esti apreciat.Unde sa pot fii eu.Fara sa-mi spuna cineva ca nu sunt indeajuns de buna,sau ca trebuie sa ma schimb.Intr-un loc creat pentru mine!
      Anii trec fara sa ne dam seama...Curg peste noi ca picaturile de ploaie si nu se mai intorc.
       Nimeni nu este perfect si as vrea sa nu mai aud pe nimeni reprosandu-mi nimic.
      Viata trebuie apreciata,la fel si persoanele care-ti sunt mereu alaturi.La bine...la rau...Te sprijina.Cand ai nevoie de un sfat sau pur si simplu sa vorbesti,ele sunt acolo.E ciudat cum cei care-mi sunt mereu alaturi sunt prietenele mele cele mai bune{Doris&Miri} si desigur,varul meu{Cristi},desi are doar 9 ani,ma cunoaste mai bine decat propii parinti.

        Vreau sa le multumesc tuturor care-mi citesc creatile si ma sustin in ceea ce fac.
        Va iubesc!

            Va las cu o melodie veche,dar extrem de frumoasa.Ma duce cu gandul la Damon...

    Inca ceva!
           @Laura,ador la nebunie ficul tau si abia astept nextul!
           @Maddie,si al tau desigur,doar stii.Si te sustin in campania O romanie fara fite.
          @niste prostioare facute la repezeala,imi plac mult postarile tale!
          Chiar daca nu va las commuri,nu inseamna ca nu va urmaresc.Stiti asta nu?Daca ati baga si anonim la lasarea comentariilor,v-as lasa cu placere.

                              Hai ca acum chiar va las!Pupici dulci pentru toti!

                           
  

6 comentarii:

  1. Stiu .. mersi ca susti campania.
    Adooor toate ficurile tale :x
    xoxo,Maddie

    RăspundețiȘtergere
  2. normal că te susţin pentru că eşti specială chiar dacă lumea nu o spune prea des. o spun eu şi te iubesc pentru că eşti prietena mea şi...nu prea am cum să descriu în cuvinte.eşti acolo ori de câte ori am nevoie de tine,şi... pur şi simplu trebuie să ştii că eşti deosebită...

    RăspundețiȘtergere
  3. oh, încă ceva: iubesc interfaţa pe care ai ales-o pentru blog.
    congrats :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu te iubesc!
    Ma bucur ca-ti place.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult. ma bucur ca mai trece cineva si pe lamine. :D.
    eu iti ador intru totu postarile tale care uneori m-au lasat fara cuvinte, sau m-au facut sa zambesc cand aveam o zi maii proasta.
    sper sa continui tot asa!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Normal ca trec!
    Si ma bucur ca-ti plac postarile mele!
    Si fii sigura c-o s-o tin tot asa

    RăspundețiȘtergere