Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 4 iulie 2013

Ora dezvaluirii


                
   

    -Elena nu te iubeste.Caroline il privi pe Damon fix in ochi.Indiferent cat de mult ii displacea,trebuia sa-i zica.Nu-si putea lasa prietena sa continue cu searada asta.Nu facea decat sa-l raneasca si mai mult.Si nu merita.Oricat de nesimtit,idiot,tembel si idiot era,nu merita sa fie mintit in halul asta.Fiindca el chiar o iubea.Si-o dovedise de multe ori.Nu-i pasa daca lumea il uraste - sau chiar ea - atat timp cat era bine.

    -Stiu ca nu-ti convine ca acum suntem impreuna,insa...

    -Are de gand sa plece din oras,Damon.Nu te-a iubit,nu te iubeste,si nu te va iubii niciodata.Tot ce face acum este sa-ti dea niste momente fericite,inainte de-a de-a te parasi pentru totdeauna.Facu o pauza,zambind trist.Stiu ca nu ma crezi,da' iti zic adevarul.M-am saturat sa mint.Ea crede ca lasandu-ti aceste amintiri fericite te va ajuta s-o lasi sa plece,si - poate - s-o uiti.Insa tot ce face este sa-ti provoace si mai multa suferinta.

    -Minti,spuse el,intorcandu-se cu spatele.Nu vrei ca ea sa fie cu mine,si d-aia ma minti.

    -Nu te mint.Intreaba-l si pe Klaus.

    Damon isi indrepta privirea spre varco-vampirul care acum era noul iubit al lu' Barbie,si cel mai bun prieten al fratiorului lui.Era prieten si cu el,insa de Stefan era cel mai apropiat.Cum era si el de Kol - care se intorsese din morti.Datorita vrajitoarei,desigur.Si nu era singurul.Rick era si el inapoi,de asemenea.

    Klaus isi lasa privirea in pamant.Nu putea sa-l priveasca in ochi.Stiuse de asta,si-i acunse.La fel cum facusera toti.

    -Deci m-a dus de nas.Rase amar,simtind cum inima i se prabuseste in mii de bucatele micute.M-a dus de nas ca pe ultimul prost.

    -Ne pare rau.Kol si Rick tocmai intrasera in incapere.Amandoi auzira discutia din-nainte de-a intra in casa,insa asteptara pana ce el v-a accepta adevarul.Urau ca-l mintise,numai ca Elena stia sa fie foarte convingatoare.

    -Deci si voi stiati?

    -Da,sopti Kol.Am fost prosti,stim,da'...

    -V-ati gandit ca asa e cel mai bine.

    -Da,zise Rick.Insa se pare ca ne-am inselat.

    -Pleaca cu Stefan?

    -Nu,ii raspunse Kol,buzele intinzandu-i-se intr-un zambet.Isi ia talpasita singura.

    -Si-o lasa?

    -Stefan a trecut in sfarsit peste iubirea ce i-o purta,zise Caroline.Si-a dat seama ca de cand a cunoscut-o,a avut numai de suferit.Mereu a intervenit cate ceva intre ei.

    -Macar nu sunt singuru' parasit.

    -Asa e,fratioare.Stefan statea sprijinit de pragul usii,cu bratele incrutisate la piept.Suntem doi parasiti.

    -Vrea cineva niste whiskey?se interesa Katherine,jucandu-se cu sticla.Elijah mi-a zis ca-i ora dezvaluiri.

    -Si te-am si rugat sa stai departe.Originalul isi facu aparitia in spatele ei,luandu-i sticla.Scuzati-mi nebuna,da' cred ca sufera de nesimteala cronica.

    -Eu nu's nesimtita,se bosumfla ea,starnind o rafala de rasete.

    -La's ca-i bun whiskey-ul.Stefan il lua din mana lu' Elijah,ducandu-i-l lu' Damon.O dusca?

    -De ce nu doua?

    -Kol!Kol!Tipatul ii apartinea lui Bonnie,care alergase tot drumul.

    -Dahdap,ce-i?

    -Am aflat ca Caroline ii spune tot lu' Damon,asa c-am venit sa ma asigur ca nu te omoara.

    -De ce m-ar omori?

    -Ca l-ai mintit.

    -Ma bucur sa stiu ca reputatia mea e intacta,ranji vampirul cu ochi albastri.O dusca? - continua,oferindu-i bautura.Pun pariu ca esti insetata dupa atata alergat.

    -Cu siguranta!Ii smulse sticla,oprindu-si setea.

    -Usor,papusa,zise Kol.Nu vreau sa te ineci.

    -Petrecere!se auzi glasul Rebekhai de la parter.Elena pleaca!Sa sarbatorim!

    Elijah clatina din cap,nevenindu-i sa creada la ce-i statea mintea sorei lui,pe cand Klaus,Kol si Katherine abea desi abtineau rasetele.

    -Caroline,esti cautata,anunta Matt,facandu-si aparitia,odata cu blonda Originala,si-o fata draguta,cu ochi albastri si bucle blonde.

    -Isa!tipa Caroline,ducandu-se s-o imbratiseze.Nu-mi vine sa cred c-ai venit!

    -Si eu ma bucur sa te revad,verisoara,spuse nou-venita,atragandu-i atentia lu' Damon Salvatore.Avea o voce placuta.Si-un chip la fel de placut.

    -Iubitul meu - arata spre Klaus - ,Klaus Mikaelson.Kol,fratele lui problematic - Kol ii facu cu ochiul,alegandu-se c-o palma peste ceafa de la Bonnie.Sora lui rasfatata,Bekah - blonda se stramba,arucandu-i o privire urata cumnatei sale - si fratele cel mare,Elijah.

    -Incantat de cunostiinta.Vru sa-i sarute mana,insa Katherine il trase de cravata.

    -Si e al meu,replica geloasa.

    -Damon Salvatore,incantat!Brunetul isi etala zambetul irezistibil,in timp ce-i intinse mana.

    -Isabella Weyne.Ii zambi si ea,intinzandu-i mana.

    Damon i-o saruta,luand prin suprindere,si provocandu-i roseata in obraji.

    -Ar trebui sa iesim candva.

    -Intre-adevar.Ar trebui.

    -Ai grija.Caroline ii facu semn ca-i cu ochii pe el,in timp ce continua cu prezentarile.Stefan,Rick,Katherine,iar pe Bon cred ca ti-o amintesti.

    -Ma bucur ca te-ai intors!ii zambi vrajitoarea,imbratisand-o.

    -Si eu!Si ma bucur sa va cunosc pe toti!

    -Si noi pe tine!ranji Damon,facand-o sa roseasca din nou.

    -Fac cinste!anunta Kol,provocand o rafala de fluieraturi si aplauze.Sa mergem la The Gril.




                                                    Sfarsit

   

    
       

2 comentarii:

  1. deeeeeeeeeeeeeeeeci.....iubesc faptul ca caroline e cu klaus!!!cuplu meu preferat...si mai ales ca elijah si-a gasit iubirea <3 eu o simpatizez pe katherine!!! si a fost draguuuuu ca erau toti prieteni;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut :)

      Love you:*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere