Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 22 iulie 2013

Tu si Clary deja...?

                    

    Usor,precum atingerea unui fulg de nea,degetele lui imi mangaiara obrazul,in timp ce ochii aurii ii straluceau precum a-i unui inger.Mi-a soptit ca ma iubeste,si m-a sarutat pe frunte.Apoi mi-a cuprins mainile intrea-le lui,zambindu-mi dulce si fermecator,atingandu-mi buzele,precum frunza atinge pamantul cand paraseste copacul.Sarutul lui era gingas,facandu-ma sa ma simt precum un copilas care-si primeste pupicul de noapte buna.

    -Eu,Jace Wayland,iti promit c-am sa te iubesc cat timp inima-mi va batea in piept,si dupa ce se va opri.

    Clary zambi larg,simtindu-si inima plina de iubire.O iubire ce putea sa treaca peste orice obstacol,crescand cu fiecare secunda.

    -Eu,Clary Fray,iti primit c-am sa te iubesc cum nimeni n-a facut vreodata,si nici n-o va face.

    De data asta,Jace fu cel care zambi,taindu-i Clarisei rusuflarea.

    -Si-acum eu,Magnus Bane,cu puterea cu care n-am fost investit,da' cu care m-am investit singur,va declar sot si sotie.Jace,poti saruta mireasa.Din nou.

    Vanatorul de umbre o salta in brate,iar ea se prinse de gatul lui,adancindu-se dupa aceea in cel mai lung si pasion sarut pe care-l vazuse Isabelle vreodata.Si vazuse destule.

    Simon o intoarse cu fata spre el,cuprizandu-i fata in maini si zdrobindu-si buzele de-ale ei.Fiind imediat urmati de Alec si Magnus,care mai aveau putin si se dezbracau chiar acolo,la cat de excitati erau.

    -Frumos,frumos!aclama Sebastian,aplaudand,si facandu-i pe toti sa-si indrepte atentia spre el.

    -Bai,cap patrat!Valentine ii trase o palma peste ceafa,intrad la brat cu iubita lui Jocelyn.Scuzati-mi fiul nerod,da' se pare c-a mostenit prea multe de la mine.

    Jocelyn chicoti,dandu-i un sarut pe obraz,in timp ce Clary alerga in bratele ei.

    -Mama!

    -Si eu ma bucur sa te revad,scumpo!

    Valentine le lasa putina intimitate,ducandu-se langa Jace.

    -Deci...Casatorit,ha?

    -Da.In sfarsit.

    -Si...in noaptea asta...

    -Ce-i cu noaptea asta?

    -Stii tu...Noaptea nuntii.

    -Te rog,nu-mi spune ca incerci sa ai o discutie despre sex cu mine!

    -Eu?Nu!Doar zic...

    -Atunci nu mai zice,okey?

    -Si i-a zi,fratiare,ne-fratioare - incepu Sebastian,ducandu-si bratul pe dupa gatul lui - cum a fost prima voastra noapte de dragoste?Clary e buna la pat?

    -Taci,prostule!Vanatorul ii dadu bratul jos,tragandu-i una peste bot.

    -Tu si Clary...facu Valentine,oprindu-se in mijlocul propozitiei.

    -Mersi mult,demonas,i-o arunca Jace.

    -A fost o nimica toata,ranji el.

    -Tu si Clary deja...?

   Blondul ofta.

    -Da,eu si Clary deja am facut-o.

    -Cand?

    -Pe bune?!Asta e intre noi!

    -Hei,nu uita cine-i tatal.

    -Ce sa spun...

    -Vorbeste frumos cu tata,ingeras.

    -Taci,demonas.Adultii poarta o discutie aici.

    -Tata!

    -Jonathan,asculta-ti fratele.

    -Jace nu-i frate'miu.Si nu-mi mai zice Jonathan.Ma cheama Sebastian.Sebastian Verlac.

    -De fapt,te cheama Jonathan Christopher Morgenstern,i-o intoarse Jace.Sebastian Verlac este mort.

    -Nu mai face pe desteptu' cu mine.

    -Nu ma pot preface,deoarece sunt deja.Si eu nu fac decat sa zic adevarul.Mint cu ceva,Valentine-tatic?

    -Cu absolut nimic.

    -Ahaaa!Acum complotati impotriva mea!Va spun fetelor!Mama!Clary!Tata si Jace s-au aliat impotriva mea!

    -Ce aveti cu saracu' baiat?zise Jocelyn,venind spre ei.

    -Da,se baga si Clary.Lasati-mi fratioru' prostut in pace.

    -Hei!facu Sebastian.Nu's prostut.Tu esti.

    -Acu' e personal.Jace il imbratisa,ca mai apoi sa-i puna piedica.Cum e vremea de jos?Fumoasa,nu?

    -Sa vezi ce-ti fac!Se ridica,incepand sa-l fugareasca pe Jace prin toata incaperea,daramand in drumul lor toate vazele de cristal,cu drandafiri si crini.

    -Ce repede cresc,ofta Valentine,luand-o pe Jocelyn de talie,in timp ce Clary se sprijinii de bratul lui.

   

                                                             Sfarsit!


                                                     

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ti-am facut ziua mai buna,sis :*:*:*

    Si-mi place la nebunie scena ta :)) saracutu' Sebas :))
    Si-ti multumesc mult pentru cuvintele frumoase! :)

    PS 1. Ma mai gandesc :))
    PS 2. Love you too
    PS 3. LOVE YOU TOOOOOOOOOO
    PS 4. fucking love you too!
    PS 5. Love you too fucking much!
    PS 6. looooveeeee youuuuu tooooo!

    RăspundețiȘtergere