Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 1 iunie 2013

Book Lovers Challenge ~ 1

                               


1. Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?

 
        Sa incepem cu inceputul: acum vreo trei ani si ceva,sau patru, rafoiam un program T.V.,cand am dat peste-o imagine cu Bella si Edward.Initial am crezut ca-i vorba despre un film care-l vazusem in urma cu ceva vreme,deoarece tipa era roscata,tanara...iar el un vampir.Insa cum aveam sa aflu mai tarziu,nu era vorba despre acelasi film - Queen of The Damned [ pe-atunci n-aveam nici net ]
      
    Si-am vazut trailerul de la Twilight la ProCinema dupa cateva zile,si mi-a atras atentia.Asa ca m-am gandit sa cumpar si cartile.Si Doamne...! Mi-am dat seama cat frumos este sa citesti,si sa te pierzi in luma cartilor,traind alaturi de personaje fel si fel de intamplari.E pur si simplu incredibil.


   Deci cam asa a fost. Datorita lui Lestat iubesc eu sa citesc,si-am inceput si sa scriu.Multumesc Lestat,ca esti atat de Lestat :)) - doar datorita lui ador eu filmul Queen of The Damned,si voiam neapar sa aflu cum se numeste,ca sa-l pot revedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu