Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 1 iunie 2013

Book Lovers Challenge ~ 2 ~ 3

                        


2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău


    Recenzi la carti n-am prea facut,insa am scris despre filme sau actori,daca se pune :)) si normal ca eram curioasa ce cred cititorii.


        si cum la intrebarea asta n-am un raspuns prea lung,am bagat-o si pe urmatoarea:



3. Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.


    Mhhh...greu :))

    Cred ca incep cu Bella din Twilight: sunt la fel de timida - poate prea timida? - si-mi place sa citesc.
                  
                      


     Sincera sa fiu,nu prea gasesc asemanari intre mine si personajele din cartile care le citesc :)) da' decat sa nu zic nimic.
                                        
      Si Bonnie McCullough,din seria Jurnalele Vampirilor: amandoua suntem innebunite dupa Damon Salvatore :)) si suntem foarte copilaroase.
     
284px-10 The Vampire Diaries The Hunters Destiny Rising-1-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu