Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 5 iunie 2013

Book Lovers Chalenge ~ 9 ~ 10



9. Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?


   Cu siguranta as alege-o pe Zoey Redbrid din Casa Noptii.



  In primul rand,nu m-as indragosti de Loren Black si nici nu m-as culca cu el.O arata bine,si i-a facut curte,da'...a facut parte din planul lui Neferet de-a o indeparta de prieteni ei.In al doilea:nu l-as fi respins pe Kalona.A intrebat-o ca daca s-ar schimba pentru ea,ei doi ar putea fi impreuna,si ea a zis ca nu.Eu una n-as fi facut asta daca mi-ar fi zis ca s-ar schimba.C-ar da-o dracu' pe Neferet si restul chestiilor.I-as fi dat o seanta,fiindca ar merita.Iar in al treilea:n-as avea nimic impotriva faptului ca Stevie Rae il iubeste pe Rephaim - unul din copiii lu' Kalona.


10. Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)


   Nu prea pot,caci nu pot incarca nicio poza din calculator.Nu stiu de ce.Si-n plus,nici nu pot spune c-am o biblioteca.Sunt puse in sifonier,pe-un raft de deasupra barei pentru cuiere.Si cat despre cum le am asezate...alandala.In afara de serii,care sunt toate la un loc - Twilight,Casa Noptii,Jurnalele Vampirilor si Instrumente Mortale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu