Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 29 noiembrie 2012

Demon cu chip de Inger


  
    Taie-ma,spinteca-ma-n doua,
    goleste-ma de sangele nemuririi,
    cum ne goleste el inima noua.
    Fagadueste-mi ca voi vedea zorii.

    Print cu inima de ghiata.
    Diavol cu aripi de inger.
    sufletu-l mi-l inalta,
    apoi mi-l smulge de pe cer.

    Iadul e la picioarele mele,
    iara Raiul la mile departare.
    Leaga-ma-n lanturi,inchide portile,
    promite-mi o eternitate de chinuire.

    Scoate-ti masca,criminale!
    arata-le cine esti cu adevarat.
    Haide,prea iubite inger,spune-le,
    spune-le cat esti de intunecat.

2 comentarii:

  1. Wow...M-ai lasat fara cuvinte.Aceasta poezie este absolut superba.In afara faptului ca ma duce cu gandul la Damon,ma face sa ma gandesc si la o iubire pasionala.O iubire periculoasa,o iubire pe careo ai odata in viata.Te doare ,stii ca nu e bine ,dar continui sa iubesti aceea persoana.Te ador!
    cu drag,
    Roberta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu mi-am pierdut darul de-a te lasa fara cuvinte:))
      Eu ma gandeam la Lucifer - ingerul cazut - cand am scris-o,deci se potriveste iubirea periculoasa.

      Si eu te ador!Si te iubesc:X:X:X


      Miss Salvatore

      Ștergere