Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 13 noiembrie 2012

Capitolul 4:Nu-i de bine!~Un altfel de final~


   Razele soarelui s-au strecurat jucause printre jaluzelele ferestrei,iar eu mi-am inabusit un cascat.
   -Ce mai somn!..
   M-am ridicat din pat si m-am dus la baie.Am dat drumul la apa si-am lasat-o sa-mi rasfete corpul asa cum o facea odata.Apoi mi-am infasrat un prosop in jurul taliei,si m-am spalat pe dinti.Ca dupa sa ma stramb,la vederea vechii mele culori a ochilor.Rosu.
   -Aproape ca ma reobisnuisem cu umanitatea...Mi-am clatit fata,apoi m-am tolanit confortabil in pat si am deschis Gazda,de L.J. Smith la pagina care ramasesem.

Hey, slow it down what do you want from me
What do you want from me
Yeah I\'m afraid what do you want from me
What do you want from me

   Melodia What do you want from me,a lui Adam Lambert a inceput sa rasune in dormitor,anuntandu-ma ca eram cautat.
   -Da?
   -Ce faci,prietene?
   -Foarte bine,Caius.Ma plictisesc.Cum merge treaba pe-acolo?
   -Ca de obicei.Nimic nou.
   -Aham..
   -Aro,Bella suna la usa!zbiera Alice aparand in camera mea.
   -Doamne!am exclamat fiind intr-o clipa in picioare,vazand usa scoasa din balamale.Alice!Esti nebuna?Ce-ai?!
   -Bella e la usa!
   -Vad ca esti ocupat,asa ca te las,ma informa Caius.
   -OK.Bye!Am lasat telefonul pe noptiera si-am inghitit rapid o pastila.Poti sa pleci inainte sa-ti arunc usa aia in cap?
   -Aro!Bella e...
   -Da,stiu!E la usa!Am impins-o afara.Dispari surioara!
   -Ah,babalacule!..
   I-am facut semn sa taca,apoi sa-si ia talpasita.Dupa care m-am dus sa-i deschid Bellei-Nepoftita.
   -Hei Bella!Am afisat un zambet incantat,ascuzandu-mi micii nervi.Chiar trebuia sa vina acum?
   -Hei!facu si ea,zambindu-mi.Ah,erai la dus...Scuze!continua,vazandu-mi ''tinuta''.N-am vrut sa deranjez!...
   -Nu-i nimic.De fapt,terminasem de mult.
   -Aha..Pai atunci...Vrei sa iesim undeva?Isi musca buza de jos,semn ca era nesigura.Si-un gest foarte sexy,de alfel.
   Stai!Ce?Gest sexy?Sunt nebun,sau ce?
   -Hai ca te las,spuse dupa o perioada de tacere.
   -Stai!am oprit-o,apucandu-i bratul.
   Privirea i-a cazut asupra mainii mele pe bratul ei,iar a mea la fel,apoi privirile ni s-au intalnit,si-am stat asa - uitandu-ne unul la altul - pret de cateva secunde.
    -Scuze,am rupt intr-un final tacerea,dandu-i drumul.In legatura cu iesitul...Stai sa ma imbrac,si vin.
    -OK.
    -OK.Am inchis usa si m-am indreptat spre dormitor.
    -Esti nebun?!sopti Alice aparand in fata mea.
    -Ce?
    -Trebuia s-o inviti inauntru,prostule!
    -Afara ce-are?Bazdaci?
    -Ce?
    -Pai ce?
    -Aro!
    -Ce??
    -Ma enervezi!
    -Si tu pe mine!Acu' trebuie sa ma imbrac,asa ca valea.
    -Du-te invit-o!
    -Scuteste-ma!
    -Aroooo!
    -Aliceee!
    -Iubito,cred ca cel mai bine ar fi sa-l lasi in pace,incerca Jasper s-o convinga,facandu-si si el aparitia.
    -Asculta-ti iubitul,surioara!Stie ce zice!
    Alice isi duse mainile la cap exasperata,apoi pleca cu Jasper.Evrica!
    Am intrat in camera si m-am dus direct spre sifonier.Ce sa-mi iau...Ce sa-mi iau...Gata!Am ales o pereche de blugi,un tricou alb,si-o vesta neagra.M-am dad cu niste parfum,mi-am trecut de cateva ori mana prin par,dupa care am hotarat ca-s gata de plecare.
-Gata!am anuntat-o,deschizand usa.Cu ce incepem?
Bella m-a studiat putin,apoi a spus:
    -Ma gandeam c-ai tu vreo idee.
    -Pai sa vedem...Am incercat sa gasesc ceva de facut prin orasul asta mic,cand m-a trasnit ceva.Ce zici sa mergem la New York?
    -New York?
    -New York.
    -Cu tine?
    -Cu mine.
    -Acum?
    -Acum.
    S-a gandit putin,apoi a dat din cap ca da.
    -Bun.Am zambit multumit.
    -Da' mai intai cred c-ar trebui sa-l anunt pe tata.
    -OK.
    -Si sa ma imbrac mai frumos.
    -OK.
    -OK,a repetat si ea.
    Ne-am privit fix cateva secunde,apoi a plecat.
    -Ce ma-sa o fi cu uitatul asta fix!...am mormait pentru mine,ducandu-ma langa frumoasa mea masina si sprijinindu-ma de ea.
    Minutele treceau,iar Bella isi facu aparitia imbracata cu-n puloveras gri,si o pereche de blugi scurti,pe sub care avea un dres negru.
    A zambit timid cand a ajuns in dreptul meu,iar eu ma abtineam sa nu ma holbez,fiindca arata incredibil.Pff,nu stiam ca Bella e chiar atat de sexy!
    What???!!!Aro,revino-ti mamica!
    -Asteapta doar o secunda,am spus grabindu-ma spre intrare.Lipseau niste accesori care-o vor face sa arate perfect.
    Cand m-am intors,i-am dat ochelarii de soare si palarioara.Sa-a uitat la ele putin nedumerita apoi si le-a pus.
    -Acum putem merge.I-am deschis portiera din fata si m-am urcat si eu la volan.Pazea New York!Venim!

    Ne-am plimbat prin tot New York-ul,am facut poze,iar eu ajunsesem s-o binecuvantez pe Alice in gand ca venise dupa noi,ca sa-mi dea pastilele-de-umanizare,pe care eu - ca un aiurit ce sunt - le-am uitat.Ne-am simtit foarte bine,si chiar a fost o zi frumoasa.

    -Ti-am zis eu ca nu vei regreta!zumzaia Alice vesela,in timp ce-mi tundea parul.Cica aveam nevoie de-un nou look.
    -Cum spui tu,pitico.
    -Nu-mi mai zice asa!Sau vrei sa te tund la chelie?
    -Numai incearca!...
    -Jasper!Aro ma ameninta!
    -Atunci stai cuminte,o sfatui el,vazandu-si in continuare de rasfoitul unei reviste.
    -Halal iubit mai am!
    -Vezi ca te-am auzit!
    -Atunci comenteaza si tu ceva!Nu mai te holba-n revista aia!
    -Draga mea,dar e foarte interesanta!
    -Cum spui tu...,renunta ea intr-un final,vazand ca Jazz tot nu-si ridica privirea din revista.Gata,fratioare!Am terminat cu tine.Mi-a dat o oglinda,sa-mi vad noul look.Iti place?
    -Da.Imi place.Ai facut o treaba buna,surioara!
    -Mersi!
    M-am ridicat de pe scaun,si m-am dus in camera mea,cu intentia de-a mai citi,dar imi suna telefonul.
    -Care-i treaba,Caiuse?
    -Treaba-i imputita rau,Aro!
    -Ce s-a intamplat?Acum chiar eram ingrijorat.
    -Vladimir si Stefan au ajuns in Volterra acum jumatate de ora.Si au cu ei un membru al Consilului.Am incremenit.Trebuie sa te intorci cat mai repede,sau s-a zis cu noi!
    -Am plecat!Am inchis telefonul si-am alergat spre masina.
    -Aro,unde pleci?striga Alice cand am urcat la volan.Nu te poti intoarce!
    -Vorbim alta data,acum ma grabesc!i-am spus bagand in marsarier.
    Drace,sunt terminat!Cu totii suntem terminati!Trebuie sa ma grabesc!             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu