Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 20 iunie 2012

Te-am iertat.Din nou.~Gandurile unei fete

 
   Zambetul tau tandru si dragastos imi insenineaza fiecare dimineata,facandu-ma sa uit de cosmarurile din timpul noptii.Chipul tau e cel mai frumos din univers,si de fiecare data cand il privesc,ma minunez.Iar ochii tai...Atunci cand ii privesc,uit de tot si de toate.Uit unde sunt,cine sunt,ce voiam sa fac...Tot!
  Stiu ca m-ai facut sa sufar.Mult.Si mai stiu si ca mi-ai promis ca nu ma vei mai chinuii noptii la rand,dar ai continuat s-o faci.Stiu ca nu trebuia sa te iert si a doua oara.Stiu asta.Dar inima nu vrea sa inteleaga.
   Inima mea plange dupa tine,daca nu te are aproape.Iar cand plange,durerea din sufletul meu e atat de mare,incat si chinurile Iadului ar parea o joaca de copiii.Asa ca te-am iertat.Din nou.Te-am lasat sa faci parte din viata mea in continuae.Fiindca daca tu nu esti in ia,n-as mai avea de ce s-o traiesc.
    Sper sa ma iubesti cu adevarat,si nu doar s-o spui c-o faci.Sper sa nu ma mai faci sa sufar,fiindca doare...doare enorm si nu stiu daca-as mai putea rezista.

         Inima mea iti apartine pentru eternitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu