Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 26 iunie 2012

Ce mai faceti?



       Salut dragilor!Ce mai faceti?O duce-ti bine?Va bucurati de vacanta?Eu sper ca da:)

  Eu voi lua vacanta calumea abia pe 13 iulie,fiindca am 3 saptamani de practica.Si azi a fost prima zi,iar eu imi faceam o mie de griji.Ne-au pus sa aranjam alimente pe rafturi,si cam atat...azi.Plus ca profa noastra de practica intarziase o gramada,si-am facut doar 2 ore,in loc de 4.Dar de maine incolo...Am nevoie de Damon non-stop:X

   Si mai trebuie sa va zic ceva.
    
      Unche-miu a descoperit ieri ca calculatorul meu mananca mult curent [da' pana acu' oare de ce nu si-a dat seama?],si maica-mea mi-a facut program.Doar doua ore pe zi la calculator.Desigur ca imi venea sa zbier,sa arunc cu ce prindeam la mana si sa fac ca toate alea,da' nu rezolvam nimic.
      Chestia e ca...De fiecare data apare cate ceva intre mine si lumea blogurilor.Mereu!Si ma enerveaza....Da asta nu inseamna c-am degand sa renunt.Nici gand!Poate sa intervina si-o mie de probleme,dar eu voi fi mereu aici!
      Va fi mai greu,oricum...Trebuie sa impar alea 2 ore cu scrisul...cititul...uneri si vizionarea unor seriale...e cam naspa,dar ma voi descurca.

           Hai ca va las,dragilor*Ma duc sa vad daca-mi mai vine vreo idee,ceva de postat...Bye-bye!
 

6 comentarii:

  1. Buna babe...
    Eu una nu pot spune ca ma bucur de vacanta inca deoarece si eu mai am practica saptamana asta...
    Ti-am zis eu ca nu trebuie sa iti fie frica sau teama de prima zi de practica , atata timp cat nu bagi proful in seama si misti ceva doar cand se uita el , pentru ca apoi sa nu aiba motive sa de-a note mici , toate sunt bune si frumoase...
    In legatura cu calculatorul , nu stiu ce facatura e si asta cu calculatorul tau dar de obicei acestea consuma cat un televizor , oare pana acum cand stateai toata ziua la pc nu mai consuma mult....iti zic ca e doar bagatura sa nu ai stai mult in fata pc-ului si sa poti invata si toate cele...
    In sfarsit....ce mai am de spus e ...HAI MAI REPEDE CU CAPITOLELE ALEA SUPERBE D:D:D:D:D:D
    Love you :*:*:*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza..your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,ai avut dreptate sa nu-mi fac griji:*
      Da...i-a venit acu'...in fine.
      Si vin cat de repede pot cu ele!

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  2. Este foarte bine ca nu te dai batuta:))
    Imi place mult blogul tau si sper sa o ti tot asa:d
    Cat despre parinti...mai patesc si eu asa cu ai mei, dar uita dupa o perioada.
    Succes in continuare. Pipici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-tti place,si fi sigura c-o voi tine tot asa.
      Mersi!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. cu cat e mai greu cu atat mai mare e bucuria


    am citi asta undeva dar nu imi mai aduc aminte unde in fine
    ”Invata sa ai rabdare si vei stapani lumea!„ frumos nu asa ca ai rabdare se va rezolva


    sper sa postezi curand :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine zici:)
      Normal ca speri:)) Stiu:))ma umflasi in pene:))

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere