Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 20 iunie 2012

M-am intors!



    In primul si-n primul rand:vreau sa-mi cer scuze c-am lipsit atata.Imi cer mii de scuze!
  Iar in al doilea rand:nici nu stiti cat de mult mi-a lipsit acest blog!Ma bucur enorm de mult ca m-am intors!
 Am multe de facut,dar important este ca M-AM INTORS!!!!!!!!Yeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!

  Acum o sa dau o fuga,si-o sa vad daca trebuie sa raspund la vreun comentariu,apoi trebuie sa vad ce mai postez,dupa care trebuie sa recuperez povestile ce le citeam.

 Munca,munca si iar munca!Va pupacesc,si nu uitati ca va iubeeeeeeeeeeeeeeeeesc muuuuult de tooooot!!!
          Si-un gand ce mi-a trecut prin minte...Mai sunteti aici?

8 comentarii:

  1. Yeeeyy....Babe s-a intors....
    Ce ma bucur
    Sa postezi cat mai repede ca mi-e dor de nebunia ta...
    Suntem pe aici.....
    Love you
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,m-am intors!
      Cu siguranta asa voi face.
      Ma bucur ca sunteti...

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  2. noooooormaaaaaaalll in fiecare zi am fost >:D< binea ai revenit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Inseamna mult pentru mine ca inca-mi sunteti alaturi:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Bine ai revenit !!! :* :*
    Panica am crezut ca ai renuntat la bloog
    Acum astept sa citesc ceva cu o doza mare de nebunie specifica tie
    :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!!
      Doamne fereste!!!Vrei sa ma omoare Damon????Datorita lui am facut acest blog.Si-apoi cititorii????Fiindca datorita lor inca exista.
      Normal ca abia astepti:))Nebunia mea e unica:))

      Love you:*:*:*

      Ștergere
  4. Normal ca m-ai suntem doar te iu im! Ma bucur ca te ai reintors! spor la treba ... Si am uitat sa ti zic vacanta de vara placuta..
    Love you
    robii:-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur muuuult de tot!Si multumesc!
      Mersi la fel,scumpo:*

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere