Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 19 aprilie 2011

Ingerul-Capitolul 3:Surorile Petrova

   P.V. Ian
 
    Mi-am luat o pereche de blugi,o cămaşă si am plecat spre camera Bellei,gandindu-mă la ce-am făcut sa merit aceasta soarta,si cum am ajuns sa mă indragostesc de ambele surori Petrova.

   Acum 200 de ani.

   Mi sa dat misiunea de a cobora pe Pamant,si a distruge creatura întunericului,ce nu lăsa fiinţele umane în pace.Demonul din noapte ce seacă oameni de viata.
   Acest monstru nu înţelegea ca singurul care are dretptul sa ia viaţa unei persoane,este Tatăl  Nostru!
   Mi-am desfăcut aripile si am zburat spre Pamant.
   Cum am ajuns,am început sa mă integrez printre oameni,cum nu aveam nici o idee despre cum ar putea arăta aceea fiinţa monstruoasă.
   În numai cateva zile,deja făceam parte din societate.
   Imi cum cumparasem o casa,imi găsisem un nume,si tot ce mai trebuia sa fac,era sa am răbdare si sa-mi îndeplinesc misiunea.
   Eram la petrecerea ţinută de Consiliul oraşului,cand am văzut-o!Ce-a mai frumoasă femeie,din cate am văzut!
   Avea o rochie visinie,si o pereche de mănuşi negre,iar în jurul gatului,un colier superb!
   -Katherine Petrova,se prezenta ea venind langa mine.
   -Damon Salvatore,am zis sarutandu-i mana.
   -Nou în oraş?
   -Da.
   -Mă gandeam eu de ce nu te cunosc!
   -Dansezi?
   -Cu tine?Normal!
   -De ce,sunt cumva mai special decat restul barbatilor din preajmă?
   -Sa zicem ca eşti singurul căruia nu-i refuz o plimbare!
   -Dar nici nu te-am invitat încă!
   -Si nu ai degand?
   -Desigur!Domnişoară Katherine,aţi dori sa mă însoţiţi la o plimbare?
   -As fi incantata,domnule Salvatore!
   Trecuse cateva ore si noi încă colindam pe potecile pădurii.
  -Cred ca ar trebui sa ne intoarcem!i-am sugerat vazand ca deja se lăsase întunericul.
 -Nu-mi spune ca ti-e teamă de întuneric,domnule Salvatore?
  -Nu mi-e teama,domnita,doar ca cine ştie ce ascunde aceasta pădure!
  -Eu am o idee despre ce ar ascunde!
  -Chiar asa?
  -Pe mine!zise aratandu-si colţii ascutiti si repezindu-se la gatul meu.
  Am rămas paralizat!Ea era monstrul!Pe ea trebuia sa o distrug!Dar nu putea!Chiar dacă ştiam ca avea puterea de a o ucide printr-o singura atingere!Nu puteam,fiindcă o iubeam!Ştiu ca suna aiurea,si ca nu te poţi indragosti de o persoana atat de repede,dar la noi,îngerii,iubirea vine ca un fulger,cand te aştepţi mai putin,iar o data ce te prinde în merjele ei,nu-ti mai da drumul!

   Inapoi în prezent

   Asa am ajuns ceea ce sunt acum,un inger blestemat!
   Timp de 70 de ani am colindat lumea în lung si-n lat impreuna cu ea,ucigand si facand tot felul de rele, uitand de natura mea angelica!Pana intr-o zi,cand a plecat,si ma lasat singur,fara posibilitatea de a ma intoarce în Ceruri!De atunci mi-am jurat ca voi face orice,ca sa ma pot intoarce Acasa,si asa am ajuns sa o caut pe sora ei,Isabella Petrova.Ele nu erau surori de mame,ci de magie.Numai ingerii stiu de legatura dintre ele.
   Aveam nevoie de amundoua,pentru a le contopii sangele cu al meu,si a ma elibera de acest blestem,dar cand am cunoscut-o pe Isabella,am renuntat imediat la acest plan!Dragostea ma lovise din nou,dar diferit!Pentru ea simteam o iubire blanda,pura,pe cand cu Katherine fusese una salbatica,intunecata!
  Asa am ajuns sa le iubesc pe amundoua.Ironia sortii!Si ma mai si intreb cum am ajuns unde am ajuns!Am cunoscut-o pe Katherine,normal!
   Mă intreb ce face acum?Pe unde umbla?Am indepartat-o repede din mintea mea si m-am comcentrat pe prezent,lasand trecutul în urma.
  
     P.V. Katherine

    Ma infructam din nectarul vietii,cand Stefan ma intrerupse.
    -Katherine!
   -Incerc sa iau masa aici,Stefan!Nu putem vorbi mai tarziu?
   -Am aflat ce mi-ai cerut!
   -Vorbeste!am zis arucand trupul jos.
   -Locueste in Italia,alaturi de Volturi,sub numele de Ian Somerhalder!
   -Ian?
   -Este numele lui real!
   -Bun!Multumes Stefan,stiam ca pot conta pe tine!
   -Stii ca te poti baza intodeauna pe mine!
   -Normal ca stiu!Esti in stare de orice,numai sa nu-l mai vezi pe fratele tau intorcandu-se in Ceruri!

6 comentarii:

  1. Wow...Ei bine la asta chiar nu ma asteptam...
    Deci eu iti urez succes in continuare pentru ca este o poveste frumoasa.Bine...si total incredibila!!!
    Pe bune...Celalat cu demoni...asta cu ingeri...De unde iti vin ideile astea?
    Pfff...n-am ce sa zic!
    A si cu melodia...M-ai punctat aici1:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumes pentru sprijin,si ma bucur ca iti place!
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci îmi pare nespus de rău că nu am comentat până acum.
    Omg, cum de am ratat aşa ceva ?!
    Uhhuu, e genial .

    RăspundețiȘtergere