Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 28 aprilie 2011

Ingerul-Capitolul 4:Nunta in patru?!

              P.V. Bella

   Mi-am luat o rochie mov,ce se mula perfect pe corpul meu,o pereche de pantofi de aceasai culoare,decupati cu toc înalt,un colier alb,iar parul l-am ondulat si l-am prins în coc,lasand cateva şuviţe libere. 
M-am uitat pentru ultima oară în oglindă,apoi am ieşit,ca sa dau nas în nas cu Ian.
-Ai grija pe unde mergi!
-Mai bine tu ai avea grija,dulceata!
-Dulceata sa-i zici lui mata!
-Cuminte tigro-pisica!
-Offf....ce enervant eşti!
-Mersi de compliment!
-Mergem o data?
-Sigur!Si Bella...
-Ce?
-Arati splendid!
-Multumesc!am zis mai calmă.Si tu arati bine!
-Mersi!
Avea un tricou alb,o esarfa gri,pantalonii si sacoul de culoare neagră si adidasi gri cu alb.
Am mers în linişte spre maşina,unde ne aştepta Alec.Defapt...ce maşina....era o limuzina de excepţie!
-Alec,mergem la restaurant nu la nuntă!
-Dragă Bella,limuzinile de nuntă sunt albe!Acum fa pasi,am treburi mult mai importante decat sa fiu şoferul vostru.
-Numai spune?!Ce treburi?
-Sa-mi fac bagajele!
-Unde pleci?îl intreba Ian.
-În România,la vampirii români.
-Aaaa!
Ce treaba avea cu ei?Parcă Aro îi ura?
M-am gandit sa-l întreb:
-De ce?
-Aro ma trimis sa-i supraveghez.Sa vedem ce planuri mai pun la cale.
-Sa ai grija de tine!
-Normal!Doar vorbeşti cu un Voltur!
-Da,unul care se da mare!
-Mergem o data!?
-Mergem,mergem!
Ian mi-a deschis portiera si ma ajutat sa urc.
-Alec,sa nu bagi viteza!
-Bagă viteza,Alec,vreau sa vad de este în stare bijuteria asta!
-O sa vezi imediat,Ian!
În următoarea clipa gonea ca un nebun pe străzi.
După 10 minute eram în fata restaurantului.
Ne-am luat la revedere de la Alec,si ne pregăteam sa intrăm,cand i-am văzut pe Edward si Tanya înauntru.
Si eu care credeam ca nu vor veni...Doamne!
M-am întors sa plec,dar Ian ma oprit.
-Ce crezi ca faci?
-Plec!
-Ba nu o sa pleci nicăieri!
-Priveşte-ma!
Am încercat sa-mi eliberez mana,dar ma ţinea prea strans.
-Da-mi drumul!
-Chiar crezi ca o sa te las sa pleci?
-Da!
-Te inseli!
Mă arunca pe umărul lui,si intra în restaurant.
-Ian,lasă-ma jos,se uita lumea la noi!am zis în timp ce  dădeam cu pumni în spatele lui.
-Sa se uite!
Cand am ajuns la masa,ma puse pe scaun,apoi se aşeza si el.
-Ce este Bella,nu mai vreai sa ne incanti cu prezenta ta?zise Edward amuzat.
Vream sa-i zic ca nu e treaba lui,dar Ian mi-o lua înainte:
-Nu Edward,doar ca Bella se razgandise în legatura cu tinuta.Nu-i asa dovlecel?
Cum mi-a zis?
Ian Somerhalder,ma calci pe nervi!
-Asa e,iepuras!
El mi-a aruncat un zambet,apoi a zis:
-Asa ne alintam noi!
-Faceti un cuplu minunat!Nu crezi iubitule?zise Tanya.
-Da.
-Pe mine ma scuzati,trebuie sa merg la baie,am zis ridicandu-ma sa plec.
Imi aranjam putin parul,cand Edward intra peste mine.
-Ce faci aici?
-Ce inseamna asta?
-La ce te referi?
-Cand ati devenit atat de apropiati?
-Nu e treaba ta!
-Ba e!
-Ce te face sa crezi asta?
-Ai fost iubita mea si inca ma mai iubesti!
-Ba nu te mai iubesc!
Ma lipit de perete si sa apropiat de mine.
-Dovedeste-mi!
Am încercat sa m-a concentrez pe altceva,inafara de ochii lui aurii,buzele dupa care tanjeam atat de mult!
-Date si o sa-ti dovedesc!
-Cum?
-Vei vedea!Acum date!
După ce sa dat din calea mea,am ieşit furioasa din baie,si m-am indreptat spre Ian.
L-am luat de mana si l-am tras de pe scaun.Mi-am pus mainile în jurul gatului lui si am inceput sa-i gust buzele.Limbile noastre erau prinse intr-un joc a-l pasiunii,pana cand sa auzit un zgomot puternic,si m-am desprins de el.
Edward trantise usa restaurantului si o scoase din balamale.

.  .  .

-Ce i-ai zis????!
Eram în camera mea,si tocmai aflasem ca Tanya si Edward se vor casatori maine,iar Ian îi zise ca si noi.
-Pai...eu m-an gandit...
-Nu,tu nu ai gandit deloc!Cum ai putut sa-i zici asta?!
-Am crezut ca vei fi de acord.
-Si de ce ai crezut asta?
-Fiindca vrei sa-l enervezi pe Edward si se vede de la o posta ca are draci de fiecare data cand m-a vede în preajma ta.
Am luat o gura de aer ca sa ma calmez,si m-am asezat pe pat.
-Da,aici a-i dreptate!
-Deci...ce facem?
-Presupun ca maine va avea loc o nuntă în patru!
-Mă duc sa-i anunta si pe ceilalti.
-Ok.
După ce a plecat,m-am dus la la ceea mai apropiata mare,m-am asigurat ca nu ma vede nimeni intrand în apa si am inotat pana pe insula Maco.
Aveam nevoie de putina linişte,ca sa ma gandesc la cele intamplate.
Sarutul,nunta....totul sa intamplat asa de repede!
Nu pot nega ca atunci cand ne-am sarutat,mi-a placut!Totul venise de la sine.Chiar daca încă il iubeam pe Edward,nu puteam spune ca nu am început sa am unele sentimente si pentru Ian!Era un barbat de treaba atunci cand nu mă enerva!Si desigur...foarte chipes!Probanil furase multe inimi!

4 comentarii:

  1. Superb ..
    Magnific..
    Imi place foarte mult.
    Sunt foarte curioasa sa vad ce se mai petrece ..
    Deci cand o sa pui urmatorul capitol?? :x
    - xoxo,Maddie

    RăspundețiȘtergere
  2. Marfă capitol şi foarte bună ideea să faci acest fanfic.
    însă am observat o greşeluţă, care mi-a sărit în ochi de mai multe ori pe la capitolele tale. Uite, aici."I-mi aranjam putin parul,cand Edward intra peste mine."
    "Îmi" se scrie legat fără excepţie,deci prin urmare niciodată dezlegat. În rest nu am observat aşa greşeli,te descurci chiar bine.
    Te pup şi îţi urez mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maddie,ma bucur ca iti place,iar nextul inca nu stiu cand il voi pune.

    @Miri,ma bucur ca iti place,si iti multumesc ca mi-ai spus de greaseala,ma duc sa o corectz peste tot.

    Multumesc pentru comentarii si va mai astept.
    Va pup fetelor

    RăspundețiȘtergere
  4. ,,Nu-i asa dovlecel?" cea mai tare faza =)) si o nunta mmm :-? iese cu scantei =))

    RăspundețiȘtergere