Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 18 august 2012

Leapsa de la Marah


 
             In sfarsit ma apuc si eu de leapsa de la Marah!Multumesc mult pentru ea!:X

Spune repede un număr.- 5

2. R Pattinson sau K Stewart?
- Kristen Stewart

3. Adevăr subtil sau adevăr direct?
- Depinde de situatie.

4. Să te bârfească sau să îţi spună în faţă?
- Sa-mi spuna in fata.

5. Ai bârfit pe cineva?
- Daca as zice NU,as mintii,asa ca...:))

6. Ţi-e frică de cineva?
- Cred ca de unche-miu...E al dracu' rau!

7. Primul băiat/prima fată care-ţi vine în cap.
- Cristi. E varul meu,are 10 ani,si ne intelegem perfect!

8. Cărţi de dragoste sau poliţiste?
- Dragoste.

9. Ce te-ar împinge să te sinucizi?
- Singuratatea,nepasarea...Sincera sa fiu,cand eram prin a 5-6,simteam ca nimanui nu-i pasa de mine,si ca n-are rost sa mai traiesc...Sa incerc sa ma sinucid nu prea am incercat,da' chestia era ca-mi cam doream sa mor....In fine.Eram mai mica si mai prostuta.Plus ca nu-l intalnisem pe Damon si toata gasca de bunaciuni din TVD si pe voi,dragii mei cititori!:X

     Cam asta a fost:)

    
        Va iubeeeeeeeeeeeeeeeeeesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu