Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 4 august 2012

La multi ani,Nate!!!

                                                                   Hello girls!Aveti chef de distractie?

                    

      Astazi este ziua lui Nathaniel Buzolic,asa ca-i uiram si noi un LA MULTI ANI calduros!!!


  La multi ani,Nate,si oriunde si cu oricine iti petreci ziua,iti doresc sa ai parte de cea mai frumoasa aniversare!I love you!!!!:X:X:X
      
                                               Arata-mi de ce esti in stare,papusa!
            
                   

                                                    OK,baby,tu ai vrut-o!

                 

                                       Si ce-ai de gand sa faci?Sa ma omori cu decolteul?  

                

                                      Doar priveste....

               

                                     Sa ma prinda cineva,ca m-a luat ameteala...!

                  



5 comentarii:

  1. Ce amuzant:))) Il iubesc:X La multi ani pt el:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, am o leapsa pt tine:* Sper sa poti s-o faci:D:D http://rina-sheez.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-adinanana.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea mea:x
    La multi ani>:D<!
    Cu intarziere,dar ieri am avut o petrecere asa ca am petrecut si pentru tine:*
    Un love you si pentru tine cumnatico:*:x
    ~M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ca petrecusi si pentru mine cumnatico:X

      I love you too:*:*:*~forever~

      Miss Salvatore~Cumnatica ta

      Ștergere