Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 27 martie 2011

Iubirea

  Mă uit la el si vad un înger,un înger ce ma ales pe mine dintre toate fetele de pe lume,si ma pus mai presus de Katherine,pentru ceea a cărui inima îi bătea.Mă uitam la el si nu-mi venea sa cred ca aceasta fiinţa minunată m-a ales pe mine sa-i fiu alături pentru o eternitate,sper.
  Mă uitam la el si chipul mi se lumina.Mă scaldam în fericire numai cand mă uitam în ochii lui albaştri,precum marea,în care mă pierdeam de fiecare data cand îi priveam.Îngerul ce mi-a luminat viaţa cand a apărut în viaţa mea,zeul ce m-a invatat ca exista în lume si un loc pentru mine.
  -La ce te gandesti,iubire?mă intreba dragostea vieţii mele.
  -Mă gandeam la cat de mult te iubesc,i-am zis sarutandu-l.
  Totul se oprea,nu mai exista nimic în jurul nostru,decat eu si el.
  -Si eu te iubesc,imi spuse luandu-mă în braţe si ducandu-mă în pat.
  Savuram fiecare clipa petrecuta cu el,temandu-ma ca isi va da seama vreodata ca nu sunt destul de buna pentru el,si va pleca.Imi memoram în minte fiecare sarut,fiecare atingere,mirosul lui,chipul lui care mă facea de fiecare data sa suspin la cat este de frumos.
  -Elena,doar stii ca nu te-as părăsi pentru nimic în lume,spuse el.
  Trebuia sa ştii ca va auzi fiecare gand ce-mi trece prin minte,pană la urma,doar era un vampir.
  -Poate asa gandesti acum,am început eu sa zic neprivindul în ochi,dar cine stie ce se va întampla peste cativa ani.
  -Priveşte-mă  în ochi,imi ceru el.Niciodată,dar niciodată,sa nu te îndoieşti de iubirea ce ti-o port,
  -Damon,nu mă îndoiesc,dar...
  -Nici  un dar,si ca sa-ti dovedesc ca niciodată nu te voi părăsi,te voi transforma.
  -Chiar?l-am întrebat plina de speranta.
  -Da prinţesă,vei fi a mea pentru eternitate.
.  .  .
  De atunci am trăit fiecare clipa bucurandu-ne de dragostea noastră,iar el nu m-a părăsit niciodată.Suntem doi îndrăgostiţi care se iubesc mai presus de viaţa si moarte si si-ar da viaţa unul pentru celălalt.


                                          Sfîrşit.
Am scris si o povestioara,sper sa va placă.
Va puuuup,si aştept comentari.

4 comentarii: