Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 15 aprilie 2013

Inger de Moarte - La multi ani sis!



   Ce mai faceti dragilor?Cum a fost prima zi de scoala,dupa vacanta?

La mine bine.Chiar foarte bine,as putea zice.Si chestia e ca nici nu ma asteptam:))

Mi-era teama ca cineva ma va ignora,da' n-a fost asa.Si sunt super happy!Plus c-am primit un zece la romana - iupi! - datorita faptului c-am trimis niste poezii pentru revista scolii.Si-am primit si felicitari de la doamna de romana!

 Da' destul cu mine.

    Astazi - 15.04.2013 - prietena mea Andreea - sau sis:X - implineste 13 ani!Si i-am facut o poezie,ca na...si ea mi-a facut una de ziua mea,si daca nu faceam ceva,eram nesimtita.

   La multi ani inca o data sis! Te iubeeeeeeeeeeeeeeesc!

O puteti gasi aici: http://gandurilezburatoare.wordpress.com/


 P.S. am sa pun si-un clip cu Klaus si Stefan creat de mine acu' ceva timp.Special pentru tine:*

 P.S. 2 sper c-o sa va placa si voua,dragi cititori,poezia si clipul.


                                      Inger de Moarte

        Intr-ai lui ochi de aur straluceste,
       
       Iubirea eterna si Raiul pe moarte.
       
        Gingasa copila de mana-l apuca,
       
       Impreuna spre Iadul adanc sa se duca.

      
       Pletele blonde,in soare scaldate,

       Il fac pe Jace Wayland un Inger de Moarte.

      Furandu-i astfel firava suflare,

      A tinerei fete pierdute in zare.


       E timpul sa se stie - caci el nu glumeste,

       Ii va fi sotie,nu una din amante.

       Langa al sau tron,in cadavre ingropat,

       Propiul ei tron,in diamante scaldat.



   Aici e clipul: http://www.youtube.com/watch?v=4gykTTFXvMw


                                               Love you guys! Kisses.  ~a voastra Maria Salvatore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu