Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 25 noiembrie 2011

Capitolul 2:Rapita



       Mi-am luat o rochie din dantela,alba,cu maneci lungi.O pereche de pantofi albi,cu platforma si toc inalt.M-am dus în baie si m-am uitat în dulapiorul de deasupra oglinzii.M-am dat cu balsam de buze,puţin fard bleu si creion tot bleu.M-am dat cu un parfum cu aroma de liliac si m-am uitat după accesori.O pereche de cercei în forma de inima si un colier de argint,cu o semiluna.La par nu mi-am făcut nimic,l-am lăsat liber.M-am uitat în oglindă pentru ultima oară si am coborat în living.Am dat de Damon,care aşeza tacamurile si am îngheţat în fata uşii.Damon ma privii timp de o secundă,apoi isi continua treaba zicand:
       -Tu trebuie sa fii sora Elenei.
       Am aprobat din cap.
       -Damon Salvatore,un prieten de-al ei,spuse terminand de asezat si dandu-mi mana.Strangerea lui era uşoară,ca nu cumva sa-mi rupă mana.Normal ca putea.
       Cand m-a atins,m-ai aveam puţin si lesinam.Va dati seama?!Damon Salvatore m-a atins!
       Mi-am revenit în fire si i-am răspuns,ca nu cumva sa creadă ca sunt nebună.
       -Ramona.
       -Ei bine,Ramona,ce-ai spune sa te duci si sa-i spui Elenei ca totul e asezat si poate venii cu mancarea,fiindcă ceilalţi sunt aici în cinci minute.
       -Imediat!
       Am fugit în bucătărie.
       -Damon a spus ca poti aduce mancarea,ceilalţi sunt pe drum.
       -OK.Mă ajuţi?
       -Desigur.
       Cand m-am întors în living cu Elena,i-am văzut pe Tyler,Jeremy,Bonnie si Caroline.
       -Ceilalţi unde sunt?întreba Elena.
       -Alaric ajunge peste o jumătate de ora,iar Matt,spuse Caroline,dar a fost întreruptă de sunerie.A venit.
       Bonnie s-a dus sa-i deschidă.
       După ce erau toţi,Elena începu:
       -Ati aflat cu toţii ca m-ai am o sora,spuse uitande-se spre mine.Am zambit.Ea este Ramona,si vreau sa va purtaţi frumos cu ea.
       -Eu deja m-am prezentat,confirma Damon.
       -Bun.Ei sunt Tyler,Bonnie,Jeremy,Caroline si Matt,contina Elena.
       Toţi m-au salutat,apoi ne-am aşeza la masa.
       Tot timpul mă uitam spre Damon.Nu puteam rezista impulsului de-al privii.
       -Deci...ce spui despre hainele care ti le-am ales?începu Caroline luand o inghititura de suc.
       -Superbe!Le ador!
       -Vezi Elena?Ti-am spus eu c-o sa-i placă.
       -Se pare ca da.
       -Si ce clasa eşti?întreba Damon.
       -A 9-a.
       -Se pare ca va trebui sa te înscrii la o noua scoala,comenta si Bonnie.
       -Da.
       -Am uitat complet!spuse Elena.Trebuie sa te inscriu maine.
       -Elene,maine nu poti...,incepu Jeremy.
       -Ahh...am uitat complet!Damon?
       Ohh Doamne!
       -Merg eu cu ea.
       -Multumesc mult.
       -Oricand.
       După un timp a aparut si Alaric,apoi am văzut s-un film...
       Singurul lucru care mă intrebam,era:Unde este Stefan?Pe el nu-l vazusem deloc si nici nu vorbise nimeni de el.Sa fie oare posibil sa fiu în continuarea episodului noua,din sezonul trei?Se putea.Si daca aveam dreptate,asta insemna ca Klaus era pe-aici.La naiba!Mi-e frica de el!

                                               ***

         M-am trezit si m-am dus sa-mi fac un dus.Mi-am luat un tricou roz si o pereche de pantaloni scurti negri,si m-am dus în camera Elenei.Nu era.In living.Nici acolo.In bacutarie.Nici.Am urcat inapoi sus si m-am dus în camera lui Jeremy.Nici el nu era.
         Unde au plecat cu toţii?
         Ding-dong!Sa răspund sau sa nu raspund?
         Ding-dong!Daca-i Damon?Dar daca nu-i el?
         Pana la urma m-am dus sa vad cine e.Am deschis usa si...supriza!Nu era nimeni!Ce naiba?Am iesit din casa,ca sa mă uit mai bine si m-am trezit cu Klaus în fata mea.Va dati seama?!Klaus!Simteam cum picioarele imi cedeaza.Inima imi badea din ce în ce mai tare.S-a apropiat de mine si m-a privit în ochi.
         -Vino cu mine!
         Minunat!Incerca sa ma constranga!Noroc ca purtam verbina.Acum ce-ar trebui sa fac?Sa mă prefac ca-s constransa,sau sa fug?Nu,varianta cu fugitul nu-i buna.M-ar prinde intr-o sonoclipa.Deci mă prefac,iar cand e cu spatele,fug în casa.
          -Da.
          S-a intor cu spatele,iar eu am fugit direct spre usa.Dar Klaus e vampir,asa ca mi-a luat-o inainte,fiind deja în fata intrari.
          -Stii ceva fetito,mie imi place sa fiu ascultat!spuse dandu-mă cu capul de perete.
          Am simtit durerea,cum sunt luata pe sus,apoi totul s-a intunecat.

                                                        ***

           Elena se intoarse acasa si se duse în camera Ramonei,dar n-o gasi.Incepu s-o caute prin toata casa,dar nu era de gasit.Il telefona imediat pe Damon.
            -Da,Elena?
            -Ramona e cu tine?
            -Nu e cu tine?
            -Nu,am lasat-o acasa!Trebuia sa mergi cu ea ca s-o înscrii.
            -N-am gasit-o,si-am crezut c-ai luat-o cu tine.
            -N-am luat-o!Damon...
            -Vin acum!
            Inchise telefonul,si il astepta pe Damon.Telefonul suna chiar în momentul în care Damon intra.Elena raspunse imediat.
            -Alo? 
            -Ce mai faci,draga mea?
            -Klaus!
            -Chiar el!Acum asculta-mă cu atentie!Surioara ta e la mine,iar daca vrei s-o mai vezi,il vei face pe fostul tau iubit,sa-mi de-a inapoi familia.M-ai inteles?
            -Ce...?Dar de unde stii c-o sa mă asculte pe mine?
            -Auzi,scumpo,nu-mi pasa cum faci,dar eu imi vreau familia inapoi!Asta daca mai vrei sa-ti vezi sora...
             -Sa nu indraznesti sa te atingi de ea!
             -Atat timp cat faci ce-a ce ti-am cerut,va fii bine,spuse inchizand.
             Elena scapa telefonul si lacrimile incepura sa-si faca aparitia.
             -Nemernicul ala,începu Damon.
             -A luat-o,Damon,a luat-o!
             -Shhh,îi spuse incercand s-o calmeze.Îţi promit c-o vom recupera.
             -Trebuie sa-l sun pe Stefan!
             -Nu cred ca-i va pasa.
             -Trebuie!
             Îşi şterse lacrimile si-l apela.
             -Alo?
             -Sunt Elena.
             -Elena!Cărui fapt datorez acest telefon?
             -Trebuie sa-i inapoiezi familia lui Klaus!
             -Nu.
             -Stefan,mi-a răpit sora!
             -Ai o sora?Parcă aveai un frate?
             -Isobel a mai avut o fata,înafara de mine.
             -Interesant...Tot n-o fac.
             -Te rog!De dragul vremurilor trecute!De dragul dragostei noastre!
             -Îmi pare rău,dar nu te pot ajuta,spuse inchizand.
              
               
      

3 comentarii: